Повернення та обмін
У нашому інтернет-магазині Bobashop.com.ua передбачена процедура повернення та обміну протягом 14 днів з моменту покупки товару. Процедура відбувається відповідно до правил роботи магазину та чинного законодавства України. Якщо з якихось причин ви незадоволені своєю покупкою, то можете повернути нам куплений товар, а ми повернемо вам гроші, або надамо гідну заміну. У нас передбачено індивідуальний аналіз повернення відділом роботи з поверненнями.
Згідно з чинними нормами законодавства, запасні частини не мають гарантійного терміну експлуатації, оскільки запчастини не є товарами готовими до експлуатації. Також, магазин не знає, як кінцевий споживач використовуватиме цю запчастину. Але від себе ми таки даємо мінімальну гарантію на певні групи товарів. Цю інформацію ви можете уточнити у менеджера компанії під час оформлення замовлення.
Процедура повернення та обміну проста і складається з кількох кроків:
Повідомте причину повернення, а також свої контактні дані.
Після повернення менеджери нашого магазину здійснять перевірку товару, а також даних на замовлення покупця. За потреби можлива діагностика запчастини.
При дотриманні всіх умов повернення-обміну ми протягом 3 днів повернемо вам гроші або обміняємо товар.
Повернути або обміняти товар на аналогічний можна за умови:
Товар має виробничі пошкодження, недоліки, заводський шлюб або є несправним повна компенсація з нашого боку.
Помилково відправлені комплектуючі з іншими параметрами та характеристиками – повна компенсація з нашого боку.
Товар належної якості, але не підійшов покупцю з певних причин — усі витрати за пересилання (обидві сторони) бере на себе покупець.
Умови, за яких товар обміну та поверненню не підлягає:
Явні сліди експлуатації (запчастина має ознаки стороннього втручання, подряпини, сколи та інші механічні ушкодження).
Порушено цілісність упаковки (товар не в повній комплектації, відсутній хоча б 1 елемент).
Сліди невдалого самостійного ремонту (запчастина виведена з ладу через непрофесійну установку некваліфікованим спеціалістом. ВАЖЛИВО: довіряйте ремонт виробу лише сертифікованим працівникам сервісного центру, які мають авторизацію та дозвіл на заміну запасної частини від виробника).
Зміни в конструкції (конструкція виробу або окрема його частина порушена через неправильну експлуатацію - не за призначенням або в екстремальних умовах).
Ушкодження специфічного характеру (товар має ушкодження, викликані технічними причинами, наприклад, перепад напруги, впливу довкілля, несприятливий збіг обставин).
Товар привезений на замовлення (товар, привезений на замовлення і відповідний всім заявленим вимогам покупця).
На плати ми не даємо жодної гарантії, то це електроніка.
Усі плати перевіряються на стендах виробника і всі вирушають у робочому вигляді. Плату легко спалити не правильно підключивши або як у більшості випадків проблема була не в ній, а замикання в ланцюгу і нова плата горить так само, як і стара.
При доставці замовленого товару перевіряйте комплектність товару, працездатність товару, відповідність доставленого товару опису на нашому сайті. Також перевірте товар на наявність механічних пошкоджень, які могли виникнути в процесі перевезення. Після отримання товару у відділенні перевізника, претензії щодо механічних пошкоджень не розглядаються.
Закон України "Про захист прав споживачів"
Про захист прав споживачів